آموزش انگلیسی آنلاین: اصول
در اینجا از کسب و کارها صحبت خواهیم کرد و آن ها را بررسی می کنیم

آموزش انگلیسی آنلاین: اصول

جمعه 28 آذر 1399 ساعت 22:3 | بازدید : 135 | نویسنده : هیچ کس | ( نظرات )

آموزش آنلاین شامل چه مواردی است؟


TEFL آنلاین شامل آموزش زبان آموزان انگلیسی از طریق اتصال ویدیویی است. این کار اغلب به صورت یک به یک انجام می شود اما امکان آموزش همزمان چندین دانشجو نیز وجود دارد.

آموزش آنلاین انگلیسی یک کار مستقل از مکان است. این بدان معناست که شما می توانید از هرجایی کار کنید - به شرطی که اتصال WiFi خوبی داشته باشید! بنابراین می توانید از خانه یا هنگام سفر به دنیا کار کنید.

چرا انگلیسی را بصورت آنلاین آموزش می دهیم؟
بسیاری از دلایل مهم برای آموزش آنلاین وجود دارد. وقتی امتیازات را در نظر می گیرید ، جای تعجب نیست که حدود یک چهارم فارغ التحصیلان دوره ما به تدریس آنلاین انگلیسی بپردازند.

آموزش آنلاین به شما امکان می دهد از هرجای دنیا کار کنید و برنامه خود را کنترل کنید. بنابراین ، خواه به دنبال تغییر شغل باشید و یا اینکه درآمد موجود خود را با یک شغل انعطاف پذیر تکمیل کنید ، ممکن است فقط برای شما باشد!

این با برخی از دردسرهای واقعی کار در یک کلاس درس همراه نیست. بدون هیچ تلی از کاغذهای اداری ، کلاسهای بزرگ بی نظم ، یا تمیز کردن دانشجویان. و هیچ رفت و آمد واقعاً به تعادل کار / زندگی کمک نمی کند.

اگر همه اینها جذاب به نظر می رسند ، به خواندن ادامه دهید تا بفهمید چگونه می توانید شروع کنید!

چه کسی می تواند آن را انجام دهد؟
هر کسی که دارای صلاحیت TEFL ، وب کم و WiFi قابل اعتماد باشد می تواند به صورت آنلاین کار پیدا کند. برخی محدودیت ها می توانند برای برخی از سیستم عامل های آموزش آنلاین اعمال شوند ، اما بعداً به آنها خواهیم پرداخت.

کجا می توانید کار کنید؟
هر جا! تا زمانی که اتصال WiFi داشته باشید ، می توانید هم از طریق راحتی در خانه و هم در هنگام مسافرت ، به زبان آنلاین انگلیسی آموزش دهید.

آیا من باید بومی زبان باشم؟
نه ، امکان آموزش آنلاین انگلیسی به عنوان یک انگلیسی زبان غیر بومی وجود دارد. اما اگر ما کاملاً با شما صادق باشیم ، کار دشوارتر است.

اجازه ندهید که این شما را به عقب انداخت - فقط برای آن آماده باشید! برخی از سیستم عامل های آنلاین به سادگی افراد غیربومی را نمی پذیرند و برخی دیگر نیز قبول نمی کنند اما ممکن است متوجه شوید که ایجاد تجارت بیشتر از زبان مادری است.

برای آموزش آنلاین انگلیسی به چه مواردی نیاز دارید؟
شرایط TEFL
داشتن مدرک TEFL برای یافتن کار به عنوان یک معلم آنلاین انگلیسی ضروری است. تقریباً همه بسترهای اصلی آموزش آنلاین نیاز به معلمین دارند.

شما می خواهید مطمئن شوید که حداقل یک مدرک TEFL 120 ساعته از یک ارائه دهنده دوره معتبر دارید. بعید است کاری با دوره ای با ساعات کمتر یا دوره بودجه ای که به درستی معتبر نباشد پیدا کنید.

از آنجا که آموزش آنلاین نوع خاصی از آموزش TEFL است ، گذراندن دوره تخصصی که بر نحوه آموزش آنلاین انگلیسی متمرکز است ، می تواند بسیار مفید باشد. اگر مدرک تحصیلی نداشته باشید ، این امر می تواند بسیار سودمند باشد زیرا به برجسته شدن CV شما کمک می کند و در جذب مشتری کار ساده تری خواهید داشت.

تقاضای زیادی برای معلمان TEFL به صورت آنلاین وجود دارد. اما اگر هدف شما موفقیت است ، پس می خواهید مطمئن شوید که در میان جمع متمایز هستید. هرچه مدرک شما بهتر باشد ، آسانتر خواهد بود.

تجهیزات
لپ تاپ / کامپیوتر ، وب کم و هدست خوب از موارد ضروری است. دانش آموزان شما باید بتوانند شما را به وضوح ببینند و بشنوند.

اکثر لپ تاپ ها دارای وب کم داخلی هستند ، اما بسیاری از آنها برای آموزش آنلاین کاری ندارند. این بدان معناست که شما باید در یک وب کم خارجی خوب سرمایه گذاری کنید که به راحتی قابل اتصال باشد. همچنین باید مطمئن شوید که نور مناسب است ، بنابراین در جایی با نور خوب بنشینید یا در اطراف برخی از لامپ ها حرکت کنید!

وقتی صحبت از هدست می شود ، واقعاً ارزش این را دارد که برای یک محصول خوب کمی بیشتر بپردازید. فقط فکر کنید ، اگر دانش آموزی به وضوح نمی تواند شما را بشنود ، آیا احتمال دارد برای دروس بیشتر به شما بازگردند؟ حتماً بررسی ها را با دقت بخوانید و از سایر معلمان آنلاین مشاوره بپرسید ، که می توانید در گروه فیس بوک ما انجام دهید.

اگر به کودکان آموزش می دهید ، داشتن وسایل جانبی بسیار مهم است. تخته سفید ، اسباب بازی ها و فلش کارت ها همه در هنگام کار با زبان آموزان عالی کار می کنند. اگر می خواهید روی یکی از بزرگترین سیستم عامل های آنلاین TEFL که به زبان آموزان جوان آموزش می دهد کار کنید ، باید "کلاس مجازی" خود را تا حد ممکن سرگرم کننده و جذاب کنید.

سایر مدارک
بسیاری از سیستم عامل های آموزش آنلاین نیاز به مدرک تحصیلی معلمان دارند. به طور معمول ، مدرک تحصیلی در هر رشته ای پذیرفته می شود ، بنابراین اگر مدرک انگلیسی یا تدریس ندارید نگران نباشید.

 

https://www.lingotalk.io/

https://www.lingotalk.io/find-teachers/spanish

https://www.lingotalk.io/find-teachers/english

https://www.lingotalk.io/find-teachers/english-kids

https://www.lingotalk.io/find-teachers/french

https://www.lingotalk.io/find-teachers/german

https://www.lingotalk.io/find-teachers/italian

https://www.lingotalk.io/find-teachers/turkish

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دنیای کسب و کار و آدرس donyayekasbokar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 48
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 17
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 17
:: بازدید ماه : 46
:: بازدید سال : 464
:: بازدید کلی : 1475